EDIT: Haku on päättynyt. Hei Sinä asiakaspalvelun ammattilainen- tule meille töihin!

EDIT: Haku on päättynyt. Hei Sinä asiakaspalvelun ammattilainen- tule meille töihin!

Hei Sinä asiakaspalvelun ammattilainen- tule meille töihin!

Etsimme nyt rautaiseen logistiikka-alan asiakaspalveluun lisäkäsiä, oletko sinä yksi heistä? 
Onko kuljetusala tuttu ja olet sanavalmis ja myyjähenkinen luonne, joka ei pelkää työntää käsiään saveen ja antamaan kaikkensa asiakkaan pakettien ja lähetyksien eteen? Myyntitilanteissa sormi ei mene suuhun, vaan pystyt aktiivisesti myymään palveluitamme ja isket nälkäisesti kiinni lisämyyntitilanteisiin? Jos tässä kohtaa nyökkäsit tai mietit, että vau tässä on tuleva työpaikkani, kannattaa sinun lukea hakemus loppuun ja laittaa meille viestiä 18.10.2022 mennessä osoitteeseen careers (at) shipit.fi. 
  
Asiakaspalvelumme on tunnetusti yksi Suomen parhaista ja haluammekin pitää yllä tätä laatua, meillä asiakkaamme arvostavat niin palveluitamme kuin saamaansa asiakaspalvelua. 

Olemme kasvaneet viime vuosina hyvää vauhtia, ja kasvutarina jatkuu! Yrityksenä seuraava steppi meillä on kansainvälistyminen, joten sujuva englannin kielen taito on tärkeä. Tämä tarkoittaa siis sitä, että olet valmis nostamaan luurin kun puhelin pirisee ja auttamaan asiakasta myös sähköpostin & chatin kautta suomenkielen lisäksi myös englanniksi sekä ruotsiksi.
  
Meillä tehdään töitä 37,5 h /viikko ja voit valita oletko kotikonttorillasi vai meidän Lahden officella. Lahden office sijaitsee ihan rautatieaseman vieressä, joten et tarvitse omaa autoa tai kymmentä eri julkisten kuluneuvojen kavalkadia päästäksesi kanssamme työskentelemään. 

Tulet paikalle juuri sellaisena kuin olet, meillä kuulut porukkaan omana itsenäsi. 

  
Tässä vielä listattuna ominaisuuksia mitä sinulta kaipaamme: 

  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja asiakaspalvelu- & myyntihenkisyyttä 
  • Suomen, englannin ja ruotsin kielen kirjallista ja suullista taitamista 
  • Ymmärrystä logistiikka-alasta sekä aikaisempaa kokemusta kuljetusalalta   
  • Ongelmanratkaisukykyä
  • Itseohjautuvuutta, proaktiivisuutta ja kykyä kantaa vastuuta
  • Paineensietokykyä
  • Tiimityötaitoja
  • Perus IT-taitoja (kyllä, osaat avata koneen ja käyttää perusohjelmia) 

 

Eduksi näemme myös 

  • Eestin kielen taitamista 
  • Aikaisempaa kokemusta verkkokaupasta 


Ja tottakai ne the jutut miksi sinun tulee valita meidät tulevaksi työpaikaksesi: 

  • Yrityksenä emme ole kaavoihin kangistunut 
  • Meille on tärkeää, että töissä viihdytään
  • Tarjoamme työn suhteen paljon vapauksia, mutta se edellyttää myös vastuunkantoa
  • Työtehtävät ovat haastavia ja pääset kehittämään omaa sekä tiimin tekemistä
  • Tuemme ja autamme toisiamme  
  • Etätyömahdollisuus (perehdytys Lahden konttorilla) 
  • Mahdollisuus oppia, kehittyä ja kehittää   
  • Mukavat työkaverit  
  • Huikeat liikuntaedut  
  • Kilpailukykyinen palkka  

  
Noniin, nyt on siis aika avata sähköposti ja kirjoittaa osoiteriville careers (at) shipit.fi ja otsikoksi passaa ihan vain työhakemus asiakaspalveluun. Kirjoita meille avoimin sanoin miksi olisit meidän kehitystarinan seuraava avainhenkilö ja liitä mukaan CV:si sekä palkkatoiveesi. Kaikki tämä viimeistään 18.10.2022 mennessä. Haastattelun osuessa kohdalle olemme sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä luettuamme hakemuksesi. 
   
Tässä muutama linkki, josta pääset tutustumaan yritykseemme: 
Shipitin tukemat kuljetusyhtiöt 
Palvelumme yrityksilleverkkokaupoille ja yksityishenkilöille
Testaa lähetyslaskuriamme