Lompakon automaattinen täyttäminen
Luottokortin tallentaminen lompakkoon automaattista täyttöä varten
Liittämällä luottokortin kohdasta ’tee lähetys’ > lompakko, saat käyttöösi automaattisen lompakon täytön.
Automaattinen lompakon täyttö helpottaa pakettien lähettämistä, sillä näin sinun ei tarvitse olla jatkuvasti lisäämässä rahaa lompakkoon tai muistaa ulkoa lompakkosi saldoa. Tämä on myös iso apu, jos lähetyksiä tekee joku muu kuin yrityksen luottokortin omistaja.
Luottokortin tiedot eivät tallennu Shipitille, vaan tiedot tallentuvat maksupalvelutarjoaja Stripen järjestelmään, joka automaattisesti täyttää lisää saldoa lompakkoon, kun talletusta on jäljellä alle 15 %.
Eli esimeriksi olet tallettanut lompakkoon alun perin 100 €, teet lähetyksiä ja lompakkoosi jää saldoa 10 €, tässä kohtaa järjestelmä huomaa, että saldoasi on jäljellä alle 15 % ja lisää alkuperäisen summan (100 €) lompakkoosi ja näin käytössäsi on seuraavia lähetyksiä varten 110 €.
Pystyt muuttamaan lompakon summaa helposti kohdasta ’tee lähetys’ – lompakko. Muista, että minimi lompakkotalletukseen on 50 €. Voit myös koska tahansa poistaa luottokortin lompakon automaattitäytöstä ja palata manuaaliseen lompakkomaksamiseen.
30.8. eteenpäin entinen maksupalvelun tarjoajamme Paytrail poistuu kokonaan käytöstä ja tilalle tulee Visma Pay. Muutoksen ansiosta pystymme tarjoamaan nyt entistä kattavammat ja monipuoliset maksuvaihtoehdot mm. tulevia lompakkomaksujasi ajatellen.
Lue lisää Visma Paysta
Lue lisää Stripestä
Lue Shipitin maksutapaohjeet
Kysy lisää maksutavoista Shipitin asiakaspalvelusta arkisin klo 9-16:00.
- +358 (0)20 752 8488
- asiakaspalvelu (at) shipit.fi
- verkkosivujemme chatissa