Onko verkkokauppasi valmiina vuoden kovimpaan myyntisesonkiin?
Tänä vuonna Black Fridaytä vietetään perjantaina 25.11. ja Cyber Mondayta maanantaina 28.11. Nämä kaksi kovaa alennusmyyntiä käynnistävät kiivaan joulusesongin.
Osalla yrityksistä alkuperäiset alennuspäivät ovat muuttuneet jo alennusviikkoihin, ja kilpailu parhaista tarjouksista alkaa jo marraskuun alussa yritysten pikkuhiljaa paljastaessa loppukuun alennuksensa. Ensimmäisten tarjousten tipahtaessa sähköpostiin alkavat asiakkaat odottamaan lompakot kuumina, koska pääsevät selaamaan päivä tolkulla lukuisia eri verkkokauppoja ja vertailemaan diilejä.
Tämä tarkoittaa, että kauppasi on oltava priimakunnossa, jotta asiakkaat pysyvät kaupassasi ja tekevät ostoksensa loppuun asti. Yksikin pieni ongelma ja asiakas vaihtaa kauppaa silmiään räpäyttämättä ja hyödyntää kilpailevan kaupan tarjoukset.
Tarkista siis hyvissä ajoin, että kauppasi on selkeä, tuotekuvat sekä tuotekuvaukset ovat kunnossa ja että kassaltasi löytyy toimivat maksutavat sekä runsas määrä eri kuljetusyhtiöiden toimitustapoja.
- Muista myös tilata ajoissa tarjoustuotteesi, huolehtia pakkausmateriaalien riittävyydestä sekä tarkistaa tulostimet kuntoon, jotta pakettikorttien tulostaminen käy sujuvasti ja saat paketit matkaan mahdollisimman nopeasti.
Hylätty ostoskori tarkoittaa aina menetettyä kauppaa
Tänä päivänä yksi suurin syy ostoskorin hylkäämiselle on toimitustapojen puute. Asiakkaat haluavat itse määritellä, minne haluavat tilauksensa toimitettavan ja arvostavat mahdollisuutta valita heille sopiva noutopiste tai automaatti, erityisesti harvaan asutuilla alueilla, jossa yhden jakelijan noutopiste voi olla kaukana ja toisen lähellä.
Näin ollen ei kannatta rajoittaa toimituksia vain yhden kuljetusyhtiön palveluihin, vaan panostaa monipuolisuuteen lisäämällä kauppasi kassalle vähintään kahden eri kuljetusyhtiön toimitustavat.
Shipit tarjoaakin asiakkailleen yhdellä sopimuksella kaikki Suomen käytetyimmät kuljetusyhtiöt ilman piilokuluja, ilman sitoutumista.
Yksi rekisteröityminen, yksi integraatio ja asiakkaasi pääsevät nauttimaan monipuolisista toimitustavoista ja sinä voit keskittyä olennaiseen - myyntiin ja markkinointiin!
Lue siis lisää Shipitin monipuolisista palveluista verkkokauppiaille
Ja lataa veloitukseton verkkokauppiaan logistiikkaoppaamme
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme auttaa sinua arkisin klo 9-16. Kysy rohkeasti lisää verkkokauppaintegraatioista sekä suosituimmista kuljetustavoista kotimaassa ja ulkomaille – me autamme sinua!
- +358 (0)20 752 8488
- asiakaspalvelu (at) shipit.fi
- Verkkosivujen chatissa
- Kaupastamme löydät osoitetarrat sekä tulostimet