Tärkeä tiedote: UPS:n Proforma- tai Kauppalasku siirtyvät sähköiseksi

UPS on ilmoittanut uudesta käytännöstä, jonka mukaan kaikki proforma- tai kauppalaskut on täytettävä jatkossa sähköisesti. Tämä muutos on osa yrityksen siirtymistä kohti täysin sähköistä dokumentaatiota (ETD/Paperless). Muutos koskee erityisesti niitä asiakkaita, jotka eivät tähän mennessä ole käyttäneet Shipitin tarjoamia sähköisiä proforma- ja kauppalaskuratkaisuja.
Sähköinen täyttö varmistaa nopeamman käsittelyn ja toimituksen
1.4. alkaen kaikki proforma- tai kauppalaskut on täytettävä sähköisesti tilausta tehdessä Shipitin ohjelman tai integraatioiden kautta. Tämä mahdollistaa tiedon välittymisen suoraan UPS:lle ennen paketin lähetystä. Mikäli asiakirjat toimitetaan jälkikäteen sähköpostitse, UPS tulee perimään lisämaksun. Uusi käytäntö nopeuttaa lähetyksen käsittelyä sekä tullausprosessia, mikä puolestaan takaa vastaanottajalle nopeamman toimituksen.
Lue lisää proforma- ja kauppalaskuista sekä tutustu muihin ohjeisiimme koskien paketin lähettämistä ulkomaille.
Lisätietoja muutoksesta sekä muista pakettipalveluistamme saat asiakaspalvelustamme arkisin klo 9-16:
- Puhelin: +358 (0)20 752 8488
- Sähköposti: asiakaspalvelu(at)shipit.fi
- Verkkosivujemme chatissa