Tärkeä tiedote: UPS:n Proforma- tai Kauppalasku siirtyvät sähköiseksi

Tärkeä tiedote: UPS:n Proforma- tai Kauppalasku siirtyvät sähköiseksi

UPS on ilmoittanut uudesta käytännöstä, jonka mukaan kaikki proforma- tai kauppalaskut on täytettävä jatkossa sähköisesti. Tämä muutos on osa yrityksen siirtymistä kohti täysin sähköistä dokumentaatiota (ETD/Paperless). Muutos koskee erityisesti niitä asiakkaita, jotka eivät tähän mennessä ole käyttäneet Shipitin tarjoamia sähköisiä proforma- ja kauppalaskuratkaisuja.


Sähköinen täyttö varmistaa nopeamman käsittelyn ja toimituksen

1.4. alkaen kaikki proforma- tai kauppalaskut on täytettävä sähköisesti tilausta tehdessä Shipitin ohjelman tai integraatioiden kautta. Tämä mahdollistaa tiedon välittymisen suoraan UPS:lle ennen paketin lähetystä. Mikäli asiakirjat toimitetaan jälkikäteen sähköpostitse, UPS tulee perimään lisämaksun. Uusi käytäntö nopeuttaa lähetyksen käsittelyä sekä tullausprosessia, mikä puolestaan takaa vastaanottajalle nopeamman toimituksen.


Lue lisää proforma- ja kauppalaskuista sekä tutustu muihin ohjeisiimme koskien paketin lähettämistä ulkomaille.


Lisätietoja muutoksesta sekä muista pakettipalveluistamme saat asiakaspalvelustamme arkisin klo 9-16:

  • Puhelin: +358 (0)20 752 8488
  • Sähköposti: asiakaspalvelu(at)shipit.fi
  • Verkkosivujemme chatissa

 

– Tehdään yhdessä pakettien lähettämisestä helppoa ja vaivatonta!