Tiedote: Huoltoikkuna Postin ja DB Schenkerin palveluissa
Postin palvelut sekä DB Schenkerin System-palvelu tulevat olemaan tilapäisesti pois käytöstä huoltotoimenpiteiden vuoksi. Huoltoikkuna on suunniteltu 22. huhtikuuta kello 07:00-07:30. Huoltoikkuna ei vaikuta noutopistehakuun.
Pahoittelemme huoltotöistä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja kiitämme teitä kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne. Suosittelemme suunnittelemaan lähetyksenne siten, että ne eivät osu mainitulle huoltokatkolle.
Jos teillä on kysyttävää tai tarvitsette apua, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Shipitin ammattitaitoinen asiakaspalvelu auttaa sinua arkisin klo 9-16:00
- +358 (0) 20 752 8488
- asiakaspalvelu[at]shipit.fi
- verkkosivujen chatissa
----------
Service maintenance notification for Posti and DB Schenker
We would like to inform you that due to scheduled maintenance activities, Posti services and DB Schenker's System service will be temporarily unavailable. The maintenance window is planned for April 22nd, from 07:00 to 07:30 EEST. The service window does not affect the pick-up point search.
We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your patience and understanding. We recommend planning your shipments in such a way that they do not coincide with this maintenance period.
Should you have any questions or require assistance, please do not hesitate to contact our customer service team.
Shipit's professional customer service will help you on weekdays from 9 am to 4 pm
- +358 (0) 20 752 8488
- asiakaspalvelu[at]shipit.fi
- in the pages' chat