Palvelinympäristön päivityksestä johtuvat huoltokatkot 30.10 ja 31.10.

Palvelinympäristön päivityksestä johtuvat huoltokatkot 30.10 ja 31.10.

Haluamme tiedottaa kahdesta tulevasta huoltokatkosta, jotka saattavat aiheuttaa lyhyitä palvelukatkoja tällä viikolla. 

Palveluntarjoajamme UpCloud suorittaa palvelinympäristömme päivityksiä keskiviikkona 30.10. ja torstaina 31.10. aamupäivän aikana.

Huomioithan, että päivitykset, jotka alun perin oli aikataulutettu viime viikolle, siirrettiin tälle viikolle.

Pahoittelemme mahdollisia häiriöitä ja kiitämme ymmärryksestä!


Huoltokatkojen aikataulu

  • 30.10.2024 (keskiviikko): noin viiden minuutin katkos klo 9:00–12:00 välillä. Tämä katko vaikuttaa koko Shipit-palveluun, jolloin ohjelma ja verkkosivut ovat hetkellisesti poissa käytöstä.

 

  • 31.10.2024 (torstai): noin viiden minuutin katkos klo 9:00–12:00 välillä. Tämä katko vaikuttaa erityisesti palvelupisteiden käyttöön ja seurantaan.

 

Pahoittelemme mahdollisia häiriöitä ja pyrimme minimoimaan niiden vaikutukset. Jos teillä on kysyttävää, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 9–16  

  • +358 (0)20 752 8488  
  • asiakaspalvelu(at)shipit.fi
  • verkkosivujen chatti  

 

--------------------

 

Service downtimes due to server environment updates on 30.10. and 31.10

We would like to inform you of two upcoming maintenance periods that may cause brief service interruptions this week.

Our service provider, UpCloud, will be performing updates to our server environment on Wednesday, October 30th, and Thursday, October 31st, during the morning hours.

Please note that these updates, originally scheduled for last week, have been postponed to this week. We apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding!


Maintenance Schedule

  • 30.10.2024 (Wednesday): A brief, approximately five-minute downtime between 9:00 and 12:00. This will affect the entire Shipit service, making the program and website temporarily unavailable.

 

  • 31.10.2024 (Thursday): A brief, approximately five-minute downtime between 9:00 and 12:00. This will particularly affect the use and tracking of service points.

 

We apologize for any inconvenience and will do our best to minimize the impact. If you have any questions, please don't hesitate to contact our customer service.


Customer Service:  

  • Available on weekdays from 9:00 to 16:00  
  • +358 (0)20 752 8488  
  • asiakaspalvelu(at)shipit.fi  
  • Chat on our website