En tjänst och de mest använda transportsätten.
Med Shipit, Brings transporttjänster för nätbutiker och företag.
Bring investerar i miljön och var det första klimatneutrala postföretaget redan 2009. Bring ingår i Posten Norge-koncernen och har ett mycket starkt nätverk i Norden.
Med hjälp av Bring-tjänster kan du genom Shipit dra nytta av distributionsnätet på fler än 5 100 insamlingsställen i Norden. Med Shipit lägger du även till Bring pick-up points i kassan i din webbutik.
Läs mer om Shipits tjänster för företag och e-handlare.
Brings tjänster
Via Shipit kan du boka följande Bring-tjänster:
- Bring Business Parcel (+ bulk, B2B)
- Bring PickUp Parcel (+ bulk, B2C)
Upphämtning ingår i priset för alla Bring-tjänster.
Du kan boka upphämtning för dina leveranser per e-post booking.fi (at) bring.com eller per telefon 0207 414 328. Bifoga även fraktsedeln då du bokar via e-post.
Alla Bring-tjänster är inklusive spårning, leveranserna är inte schemalagda.
Bring Business Parcel
Estimerade leveranstider: Finland 1–2, Norge 3–7, Sverige 1–3 och Danmark 1–2 arbetsdagar.
Max. längd 150 cm
Max. omkrets 300 cm (längd + 2 * bredd + 2 * höjd)
Min. mått 23 x 13 x 1 cm
Max. vikt 35 kg
Bring PickUp Parcel
Estimerade leveranstider: Norge 3-7, Sverige 1-3 och Danmark 1-2 arbetsdagar.
Max. längd 150 cm
Max. omkrets 300 cm (längd + 2 * bredd + 2 * höjd)
Vid sändning till paketautomat i Danmark, max. mått 60x40x40 cm.
Min. mått 23 x 13 x 1 (SE 3,5) cm
Max. vikt 35 kg