Parannamme Shipit-lompakon toimintoja ja raportointia, jotta niiden käyttö olisi entistä selkeämpää ja vaivattomampaa.
Mitä muuttuu?
Aiemmat raportit: Vanhan raportointijärjestelmän mukaiset lähetykset hyvitetään edelleen, jos lähetystä ei ole lähetetty.
Varatut lompakkovarat: Uudessa raportissa näkyvät varatut varat tulevia lähetyksiä varten.
Lähetysten näkyminen: Lähetykset tulevat raporttiin vasta, kun hinta on vahvistettu tai lähetys on aktivoitunut automaattisesti.
Lisäkulut: Mahdolliset lisäkulut näkyvät erillisinä veloituksina.
Varojen käsittely: Kun lähetys on lähetetty, sen arvo vähennetään varatuista varoista ja lisätään raportin tapahtumiin.
Lähettämättömät lähetykset: Jos lähetystä ei tehdä 90 työpäivän kuluessa, varatut varat vapautuvat takaisin lompakkosaldoon. Hyvitystä voi pyytää milloin tahansa ennen määräaikaa.
Miksi nämä muutokset?
Päivitysten ansiosta Shipit-lompakon käyttö on entistä selkeämpää ja raportointi vastaa aiempaa paremmin perinteistä laskutusta. Tämä helpottaa kustannusten seuraamista ja tekee varojen käytöstä läpinäkyvämpää.
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Shipitin asiakaspalveluun arkisin klo 9–16:
asiakaspalvelu(at)shipit.fi
+358 (0)20 752 8488
Verkkosivujemme chatissa
Tutustu lisää Shipitin palveluihin yrityksille sekä verkkokaupoille ja rekisteröidy veloituksetta!