Woocommerce Woocommerce | Shipit.fi | Shipit
Integraatiot

Woocommerce

WooCommerce on suosittu avoimen lähdekoodin verkkokauppa-alusta, joka integroituu saumattomasti WordPressiin. Se tarjoaa joustavat työkalut tuotteiden hallintaan, monipuoliset maksuvaihtoehdot ja laajat muokkausmahdollisuudet. WooCommerce on skaalautuva ja sopii sekä pienille että suurille yrityksille.

1

Woocommerce

Shipitin tarjoamat palvelut WooCommerce-kauppiaille

Shipit tarjoaa WooCommerce-verkkokauppiaille monipuolisen ja helppokäyttöisen logistiikkaratkaisun, joka tehostaa lähetysten hallintaa ja parantaa asiakaskokemusta. Shipitin integraation avulla WooCommerce-kauppiaat voivat hyödyntää useiden kuljetusyhtiöiden palveluita yhdestä järjestelmästä ilman monimutkaisia sopimuksia.

Useiden kuljetusliikkeiden palvelut yhdellä integraatiolla

  • Valittavissa mm. Posti, Matkahuolto, DB Schenker, PostNord, Budbee, Wolt ja UPS

  • Kotimaan ja kansainväliset toimitukset samasta järjestelmästä

Laaja noutopisteverkosto ja pakettiautomaatit – Suomen kattavin verkosto tarjoaa asiakkaille joustavat toimitusvaihtoehdot

  • Kilpailukykyiset hinnat ilman piilokuluja

  • Automaattinen osoitekorttien tulostus ja EDI-lähetykset

  • Massatulostustyökalu

  • Verkkokaupan asiakaspalautukset

  • Mahdollisuus käyttää omia kuljetussopimuksia – Voit yhdistää Shipitin sopimukset ja omat kuljetussopimuksesi joustavasti

  • Yksi lasku kaikista kuljetuksista

WooCommerce-lisäosan avulla nopea ja helppo käyttöönotto

Shipit on erinomainen ratkaisu niin pienille kuin suurille WooCommerce-kauppiaille, jotka haluavat hallita toimituksia tehokkaasti ja tarjota asiakkailleen monipuoliset kuljetusvaihtoehdot.

Woocommerce

Markup.fi

Markup on tehnyt laadukkaan WooCommerce Shipit-moduulin jolla on todella hyvä yhteensopivuus muiden WooCommerce-lisäosien kanssa. Markup.fi on Shipitin kumppani ja tarjoaa lisäosan ilmaiseksi, lisäosan käyttö vaatii yrityksenä rekisteröitymisen Shipit palveluun.

Noutopistehaku on ilmainen Shipitin asiakkaille 

  • Lisää noutopistehaku- lisäosa yhdessä Shipit-lisäosan kanssa ostoskoriin ja näin noutopistehaku-lisäosan hinta muuttuu nollaan euroon.

Yhdellä ilmaisella Shipit rekisteröinnillä saat käyttöösi mm. Postin, PostNordin, Matkahuollon, DB Schenkerin, GLS:n, FedExin, Asendian, Woltin ja UPS:n monipuoliset palvelut sekä lisäksi voit käyttää omia kuljetusyhtiöiden sopimusnumeroita.

Woocommerce

Webdata Oy

Webdata Oy:n tekemällä Shipit-lisäosalla on hyvä yhteensopivuus ja jatkuva kehitys takaavat luotettavan toiminnan. Webdata Oy:n Shipit-isäosalla lisäät useiden eri logistiikkapalveluntarjoajien palvelut helposti omaan WooCommerce-verkkokauppaasi. Lisäosan avulla tulostat osoitekortit suoraan omassa verkkokaupassasi.

Webdata Oy:n -lisäosat on rakennettu ns. ”best practices” periaatteita ja WordPressin ohjeistusta noudattaen.

Yhdellä ilmaisella Shipit rekisteröinnillä saat käyttöösi mm. Postin, PostNordin, Matkahuollon, DB Schenkerin, GLS:n, FedExin, Asendian, Woltin ja UPS:n monipuoliset palvelut sekä lisäksi voit käyttää omia kuljetusyhtiöiden sopimusnumeroita.

1

Asennus

WooCommerce lisäosien käyttöönotto- ja asennuspalvelu

Shipit tai lisäosien toteuttajat eivät tarjoa erillistä käyttöönotto- ja asennuspalvelua lisäosille. Voit kuitekin halutessasi käyttää Shipitin valtuuttamaa asentajaa, omaa palveluntarjoajaasi tai tehdä asennuksen itse - sinä päätät. Lisätietoja WooCommerce lisäosien asennuspalvelusta saat mm. seuravilta toimijoilta:

Tai ota suoraan yhteyttä Mariin:

"Tarjoan WooCommerce-verkkokauppoihin Shipit-lisäosan asennus- ja käyttöönottopalvelua, mikä mahdollistaa kattavien toimitusvaihtoehtojen helpon käyttöönoton."

https://www.internesia.fi/

1

Shipit verkkokaupoille

Shipit integraation ominaisuuksia Woocommerce verkkokauppiaille

  • Maksat vain tehdyistä lähetyksistä

  • Osoitekorttien tulostus ja EDI-lähetykset

  • Osoitekorttien massatulostukset

  • Verkkokaupan asiakaspalautukset

  • Lähetykset pakettiautomaatteihin ja noutopisteisiin

  • Suomen kattavin määrä noutopisteitä

  • Ovelta ovelle palvelut, kuriiripalvelut sekä Express lähetykset

  • Yhdistä monta verkkokauppaa yhdelle laskulle

  • Kilpailukykyiset hinnat suuremmillekin lähettäjille

  • Laskutusasiakkaana saat kaikki kuljetuspalvelut kätevästi yhdellä laskulla

  • Selkeä tilaushistoria ja osoitekirja

  • Tuonti ja vienti rahti

  • Omien kuljetusyhtiöiden asiakasnumeroiden käyttö

1

Yksi ilmainen rekisteröityminen

Kattavat toimitustavat kotimaassa ja ulkomaille

Yhdellä ilmaisella rekisteröitymisellä saat käyttöösi mm. Postin, PostNordin, Matkahuollon, DB Schenkerin, Asendian, Woltin ja UPS:n palvelut.

Shipitin helpon integraation avulla tarjoat asiakkaillesi kattavimman noutopiste- sekä pakettiautomaattiverkoston kotimaassa ja ulkomaille ilman kiinteitä kuukausimaksuja tai piilokuluja - maksat vai tehdyistä lähetyksistä.

Shipit palvelee eri kokoisia verkkokauppoja ja Shipitin avulla lähetät niin pienet paketit kuin suuret lavat / rahdit joko Shipitin valmiiksi neuvotteluilla kuljetussopimuksilla tai omia kuljetussopimuksia käyttäen.

Rekisteröidy yrityskäyttäjäksi
1

Woocommerce

Ilmainen toimitustapa lisäosa WooCommerce-verkkokauppaasi

Käyttöönotto

  1. Rekisteröidy Shipit palveluun yrityksenä

  2. Lataa lisäosa Markup.fi tai Webdata Oy

  3. Valitse tarjottavat kuljetustavat ja valitse haluamasi asetukset

  4. Aktivoi Shipit tunnuksesi tallettamalla saldoa Shipit lompakkoosi tai pyydä Shipitiä aktivoimaan tilillesi laskutusasiakkuus. Lue lisää maksutavoista

Shipitin palveluissa maksat vain tehdyistä lähetyksistä ja palvelun perusmaksu on kuukausimaksuton.

Hae ja tulosta pakettikortit suoraan WooCommercen hallintapaneelista. Tämä säästää työaikaa ja vähentää virheitä kun tiedot liikkuvat suoraan asiakkaan täyttäminä Shipitin kuljetustenhallintajärjestelmään josta on EDI-yhteys kuljetusyhtiöihin.

  • Jos haluat laskutusasiakkaaksemme, lähetä s-postilla laskutustietotosi osoitteeseen asiakaspalvelu at shipit.fi ja kerro meille yrityksesi nimi ja yhteyshenkilön nimi, y-tunnus, puhelinnumero. Laskutustapana toimii verkkolaskutus sekä PDF-lasku sähköpostitse.

  • Mikäli käytät Shipit integraatiota verkkokaupassasi, tulee sinun hakea laskutusasiakkaaksi tai tallettaa saldoa Shipitin lompakkoon.

  • Lue lisää maksutavoistamme

Kun suunnittelet verkkokauppasi toimitustapoja, tärkeää on löytää tasapaino nopeuden, kustannustehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden välillä. Me autamme sinua ymmärtämään, mitkä toimitustavat sopivat parhaiten eri tuotekategorioille ja asiakassegmenteille, tarjoten samalla kilpailukykyiset hinnat ja joustavat toimitusvaihtoehdot. Tutustu artikkeliimme toimitustapojen hinnoittelusta, ja varmista, että verkkokauppasi palvelut täyttävät sekä sinun että asiakkaidesi tarpeet optimaalisesti!

Toimitustapojen hinnoittelu verkkokaupassa

Voit tarkastella eri kuljetusyhtiöiden hintoja suoraan lähetystyökalustamme.

Yrityslähettäjänä, muista rekisteröityä ensin yritysasiakkaaksi, jotta saat laskurista esille yrityksille suunnatut hinnat sekä palvelut.

Jos olet aktiivisempi lähettäjä, olethan suoraan yhteydessä myyntiimme myynti(at)shipit.fi tai jätä yhteydenottopyyntö.

Käytössäsi ovat joko Shipitin ennakkoon neuvotellut kuljetussopimukset tai voit hyödyntää omia kuljetussopimuksiasi. Voit myös yhdistellä omia ja Shipitin sopimuksia; ilmoita vain oma sopimuksesi Shipitin asiakaspalveluun ja valitse lisäksi muita kuljetusyhtiöitä käyttäen Shipitin lisäosaa.

Oletko verkkokauppias, joka haluaa laajentaa toimituksia ulkomaille? Shipit tarjoaa neuvoja pakettien lähettämiseen Suomen rajojen ulkopuolelle! Opastamme sinua valitsemaan oikeat kuljetusvaihtoehdot, hallitsemaan tullaukseen liittyvät yksityiskohdat ja löytämään kustannustehokkaat ratkaisut kansainväliseen myyntiin. Tutustu vinkkeihimme ja tee verkkokauppasi maailmanlaajuisesta toiminnasta sujuvaa ja vaivatonta.

Paketin lähetys ulkomaille

Tutustu myös:

Maksutapana laskutus

Jos peruttava palvelu ei sisällä noutoa, lähetys ei siirry laskutettavaksi ennen kuin kuljetusyhtiö on vastaanottanut sen.

Sen sijaan, jos kyseessä on noudollinen palvelu, kuten UPS:n. GLS:n tai rahtilähetyksen tapauksessa, lähetys tulee perua asiakaspalvelun kautta (chatin, puhelimen tai sähköpostin avulla). Näin varmistetaan, että kuljetusyhtiö ei tule noutamaan lähetystä turhaan. Nämä lähetykset aktivoituvat myös automaattisesti laskulle, ja niiden perumiseen vaaditaan rivin mitätöinti.

Maksutapana lompakko

Jos peruutat palvelun, joka ei sisällä noutoa, ja osoitekorttia ei aktivoida kuljetusyhtiön toimesta, palautuu maksamaasi summa automaattisesti lompakkoosi osoitekortin vanhentumisen jälkeen. Tähän prosessiin voi kuitenkin liittyä viivettä. Jos haluat nopeuttaa summan palautusta, voit pyytää sitä suoraan asiakaspalvelustamme, joka on tavoitettavissa chatin, puhelimen tai sähköpostin kautta.

Jos kyseessä on noutoa sisältävä palvelu, kuten UPS, GLS tai rahtilähetys, lähetys on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta estetään turha nouto kuljetusyhtiön toimesta. Tällaisissa palveluissa maksamaasi summaa ei myöskään palauteta automaattisesti lompakkoosi.

Maksutapana kertamaksu

Kaikki lähetykset on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta voimme palauttaa maksun ja tarvittaessa peruuttaa noudon. Maksu palautetaan yleensä suoraan sillä maksutavalla, jolla se on alun perin suoritettu.

1

Verkkokaupan starttipaketti

Haluatko ottaa verkkokauppasi logistiikan haltuun heti alusta alkaen? Shipit.fi:n verkkokauppiaan starttipaketti tarjoaa sinulle olennaiset neuvot ja työkalut tehokkaaseen logistiikkaan. Saat tietoa siitä, kuinka valita oikeat kuljetuspalvelut, optimoida toimituskustannukset, aloittaa ulkomaankaupan ja tarjota asiakkaille parhaan mahdollisen toimituskokemuksen. Anna meidän auttaa sinua luomaan saumaton logistiikkaprosessi, joka tekee vaikutuksen asiakkaisiin ja pitää verkkokauppasi kasvussa. Tutustu Shipit.fi:n verkkokauppiaan starttipakettiin ja ota logistiikka hallintaan helposti ja sujuvasti!

Lue lisää
Ota yhteyttä ja kysy lisää kattavista toimitustavoista verkkokauppaasi!

Ota yhteyttä ja kysy lisää kattavista toimitustavoista verkkokauppaasi!

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme! Palvelumme arkisin klo 9-16 ja vastaamme sinulle viimeistään seuraavana työpäivänä.

general.nothing-found