Starttipaketti Verkkokauppiaan Starttipaketti | Shipit.fi | Shipit
Siirry etusivulle

Starttipaketti

Shipitin verkkokauppiaan starttipaketti auttaa verkkokauppiaita hallinnoimaan logistiikkaa tehokkaasti, säästämään kustannuksissa ja parantamaan asiakastyytyväisyyttä selkeiden ratkaisujen ja ohjeiden avulla.

Nauravainen nainen kantaa useita paketteja varastossa, jossa on hyllyjä, vaatteita ja työpöytä tietokoneineen.

Oikeat kuljetuspalvelut

Miksi verkkokaupan kassalla on hyvä olla enemmän kuin yhden kuljetusyhtiön palvelut? Mitkä kuljetuspalvelut sopivat juuri minun kauppaani / tuotteilleni? – anna meidän auttaa!

Toimitustapojen hinnoittelu

Toimituskulut ovat usein merkittävä tekijä asiakkaiden ostopäätöksissä. Tämän vuoksi onkin tärkeää pohtia huolella, millä tavalla toimitustapojen hinnoittelu kannattaa toteuttaa verkkokaupassa.

Lähetysten pakkaaminen

Verkkokaupan menestymisen kannalta on olennaista tarjota asiakkaille ensiluokkainen toimituskokemus. Huolellinen ja oikeaoppinen pakkaaminen takaavat tuotteiden toimituksen ehjinä ja asiakastyytyväisyys pysyy korkealla.

Paketti ulkomaille

Paketin lähettäminen ulkomaille, varsinkin EU:n sisällä on yhtä helppoa ja edullista kuin paketin lähettäminen kotimaassa. Tutustu vinkkeihimme ulkomaankauppaan ja anna meidän auttaa sinua kansainvälistämään kauppasi.

Vaaralliset aineet ja kielletyt lähetykset

Mitä ovat vaaralliset aineet ja mitkä taas kiellettyjä lähetyksiä? Saako hiuslakkaa lähettää? Entäs hajuvettä? Mikä on VAK- ja mikä LQ- lähetys? – me autamme!

Toimitusvaihtoehdot markkinoinnissa

Monipuoliset toimitusvaihtoehdot ovat keskeinen osa verkkokaupan markkinointia, sillä ne voivat merkittävästi parantaa asiakaskokemusta ja vaikuttaa ostopäätökseen.

Shipit on toiminut usean vuoden ajan kumppaninamme LED-tuotteidemme toimituksissa. Verkkokauppaintegraatio toimii hyvin ja tilaustenkäsittelijän on helppo lähettää erilaisia paketteja nopealla aikataululla. Mikäli toimituksissa on ollut epäselvyyksiä, on Shipitin asiakaspalvelu selvittänyt ongelmat ripeästi suoraan kuljetusyrityksen kanssa. Olemme erittäin tyytyväisiä asiakkaita!
Shipit on huikean hyvä kumppani verkkokauppiaalle - olemme tehneet heidän kanssaan yhteistyötä jo usean vuoden ajan. Asiakaspalvelu auttaa monissa erilaisissa pulmatilanteissa nopeasti ja asiantuntevasti. Suosittelen lämpimästi Shipittiä kaikille verkkokauppiaille!
Shipit oli kiinnostava vaihtoehto, sillä sen integraatio verkkosivulle oli tehty niin helpoksi. Shipit on nopea, tehokas ja ystävällinen. Saamme aina vastaukset kaikkiin kysymyksiin sekä ehdotukset kaikkiin tarpeisiimme. Asiakaspalvelussa asiantuntijat ovat todella ystävällisiä.
Olen käyttänyt Shipit.fi-palvelua jo usean vuoden ajan, ja olen ollut erittäin tyytyväinen sen helppokäyttöisyyteen ja monipuolisuuteen. Palvelu tekee pakettien lähettämisestä vaivatonta ja tehokasta. Shipit.fi:n asiakaspalvelu on nopea ja ystävällinen, ja he auttavat kaikissa kuljetuksiin liittyvissä asioissa.
Olimme aluksi lähetysten kanssa aivan lapsen kengissä. Meillä oli haastavat tuotteet ja jouduimme monesti turvautumaan Shipitin konsultointiin. Silti meitä jaksettiin muistuttaa monta kertaa tärkeistä asioista! Shipitillä ollaan hyvin palvelualttiita ja toimituksiin liittyvät asiat selviävät aina pikaisesti. On myös todella mukavaa, että puhelimeen vastaavat aina tutut henkilöt, jotka tuntevat yrityksemme ja sen lähetykset.
Shipit on ollut loistava kumppani pk-yrityksen tarpeisiin, ja palvelun kautta saamme paketit sekä B2B- että B2C-asiakkaillemme sekä Suomessa että ulkomailla: Shipit tarjoaa laajasti eri kuljetusyhtiöiden toimitustavat käyttöömme, ja mahdollistaa myös verkkokaupan kansainväliset lähetykset kilpailukykyisin hinnoin.
Ymmärrän paljon IT:stä, mutta koodaamisesta en yhtään mitään. Shipitin järjestelmä oli kuitenkin todella helppo ottaa käyttöön. Sen kun vaan latasin appin ja asensin niin homma oli siinä”, Harjula kiittelee. Lisäksi Shipitillä on valmiit kontaktit kansainväliselle puolelle. Monipuolinen, helppo ja ystävällinen – kuvaa ylipäätään sitä tapaa, miten asiat hoidetaan.
Yksi asiakkaamme suositteli ratkaisuksi Shipitiä. Hän oli kokenut sopimukset ja osoitetarrojen luomiset eri kuriiripalveluiden omilla sivustoilla kankeiksi. Shipit tarjosi samat palvelut mutta vain yhdellä sopimuksella – ja käytännössä yhdellä napin painalluksella. Tiesimme, että palvelusta olisivat kiinnostuneet muutkin asiakkaamme, sillä kansainvälistä kauppaa käydään meillä ahkerasti.

Palautusten hinnoittelu

Verkkokaupan menestyksen yksi keskeinen tekijä on asiakastyytyväisyys. Tärkeä osa tätä on jouhevasti toimiva palautusprosessi. Palautusten hinnoittelu onkin merkittävässä roolissa tässä prosessissa, ja sen tarkka harkinta on jokaisen verkkokauppiaan etu.

Ulkomaankauppa ja alv.

Ulkomaankauppa avaa uusia mahdollisuuksia liiketoiminnalle, mutta kansainväliset lähetykset voivat myös tuoda mukanaan uusia haasteita. Tästä osiosta löydät hyödyllistä tietoa ja selityksiä yleisimmistä lyhenteistä sekä ohjeita, jotka helpottavat sekä Euroopan sisäisiä että ulkopuolisia lähetyksiä.

Varastointipalvelut

Shipit tarjoaa kattavat ja joustavat varastointipalvelut, jotka on suunniteltu vastaamaan yrityksesi kasvaviin logistiikkatarpeisiin. Yhteistyökumppanimme ovat alan johtavia toimijoita, jotka takaavat tuotteidesi turvallisen säilytyksen ja tehokkaan käsittelyn.

1

Logistiikkaopas

Tilaa ilmainen verkkokaupan logistiikkaopas sähköpostiisi!

70-sivuinen Verkkokauppiaan logistiikkaopas tarjoaa monipuolista tietoa logistiikan käytännön tekemisestä niin kotimaassa kuin ulkomaille myytäessä.

1

Logopaketti

Verkkokauppiaan logopaketti

Logopaketti sisältää eri kuljetusyhtiöiden ja Shipit.fi:n logot PNG- ja SVG-muodoissa. Voit ladata logopaketin kirjautumalla ohjelmaamme omilla käyttäjätunnuksillasi. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnuksia, voit rekisteröityä yritysasiakkaaksi. Rekisteröitymisen jälkeen pääset kirjautumaan ohjelmaan ja lataamaan logopaketin. Löydät logopaketin ohjelman valikosta: Omat asetukset → Materiaalit.

Rekisteröidy veloituksetta
1

Verkkokauppa

Shipit kauppa

Hankit helposti osoitetarrat, tarratulostimet ja muut tarpeelliset tuotteet pakettien lähettämiseen verkkokaupastamme.

Kurkkaa kauppaan

1

UKK

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Lue lisää usein kysyttyjä kysymyksiä tai anna ammattitaitoisen asiakaspalvelumme auttaa sinua arkisin klo 9-16 verkkosivujemme chatissa, puhelimitse tai sähköpostitse. Voit myös täyttää alta löytyvän yhteydenottolomakkeen ja asiakaspalvelumme vastaa sinulle viimeistään seuraavana työpäivänä.

Usein kysytyt kysymykset
Shipitin työntekijä Nainen hymyilee kameralle vaaleansinisessä villapaidassa

Ota yhteyttä ja anna meidän auttaa

Älä epäröi olla yhteydessä sinua askarruttavissa asioissa, olemme täällä auttamassa sinua ja yritystäsi! Vastaamme sinulle viimeistään seuraavana työpäivänä.

+358