Johku Johku | Shipit.fi | Shipit
Integraatiot

Johku

Johku on saumaton monikanavainen ratkaisu, jonka avulla voit myydä tuotteitasi ja palvelujasi sekä omassa että yhteistyökumppaniesi kivijalkamyymälöissä ja verkkokaupoissa aina maailman suurimpiin myyntikanaviin asti.

Johku

Johku on monipuolinen ja nopeasti kasvava kaupankäyntijärjestelmä

Johkulla myyt fyysisiä tuotteita sekä aikaan sidottuja tuotteita verkkokaupassa ja kivijalassa. Kauppiaana saat käyttöösi Shipitin laajan kuljetusvalikoiman ja Johkun kaikki ominaisuudet ilman kiinteitä kuluja. Maksat ainoastaan toteutuneesta myynnistä - ei kuukausimaksuja eikä muita piilokuluja. 

Shipit on Suomen kattavimpia kuljetustenhallintajärjestelmiä ja Suomen kattavin palvelu käytettäväksi ilman tarvetta omille sopimusnumeroille. Pystyt myös hyödyntämään Shipitiä verkkokaupan ohi tulleisiin tilauksiin sekä B2B lähetyksiä varten.

Johkun kehittämä Shipit lisäosa tukee Shipitin kaikkia kuljetusyrityksiä, kuten Posti, PostNord, Matkahuolto, DB Schenker, GLS, FedEx, Asendia, Wolt ja UPS. Lisäksi voit käyttää omia kuljetusyhtiöiden sopimusnumeroitasi.

1

Shipit verkkokaupoille

Shipit integraation ominaisuuksia Clover Shop verkkokauppiaille

  • Maksat vain tehdyistä lähetyksistä

  • Osoitekorttien tulostus ja EDI-lähetykset

  • Osoitekorttien massatulostukset

  • Verkkokaupan asiakaspalautukset

  • Lähetykset pakettiautomaatteihin ja noutopisteisiin

  • Suomen kattavin määrä noutopisteitä

  • Ovelta ovelle palvelut, kuriiripalvelut sekä Express lähetykset

  • Yhdistä monta verkkokauppaa yhdelle laskulle

  • Kilpailukykyiset hinnat suuremmillekin lähettäjille

  • Laskutusasiakkaana saat kaikki kuljetuspalvelut kätevästi yhdellä laskulla

  • Selkeä tilaushistoria ja osoitekirja

  • Tuonti ja vienti rahti

  • Omien kuljetusyhtiöiden asiakasnumeroiden käyttö

1

Yksi ilmainen rekisteröityminen

Kattavat toimitustavat kotimaassa ja ulkomaille

Yhdellä ilmaisella rekisteröitymisellä saat käyttöösi mm. Postin, PostNordin, Matkahuollon, DB Schenkerin, Asendian, Woltin ja UPS:n palvelut.

Shipitin helpon integraation avulla tarjoat asiakkaillesi kattavimman noutopiste- sekä pakettiautomaattiverkoston kotimaassa ja ulkomaille ilman kiinteitä kuukausimaksuja tai piilokuluja - maksat vai tehdyistä lähetyksistä.

Shipit palvelee eri kokoisia verkkokauppoja ja Shipitin avulla lähetät niin pienet paketit kuin suuret lavat / rahdit joko Shipitin valmiiksi neuvotteluilla kuljetussopimuksilla tai omia kuljetussopimuksia käyttäen.

Rekisteröidy yrityskäyttäjäksi
1

Johku

Shipit integraatio on erittäin helppo ottaa käyttöön Johkussa

Shipit rekisteröityminen ja kytkeminen Johkuun

  1. Rekisteröidy Shipit-palveluun

  2. Kopioi Shipitin Oma tili -sivulta API-avaimet ja liitä ne Johkuun Shipit-asetukset -välilehdelle (Asetukset > Toimitustavat > Asetukset)

  3. Klikkaa Toimitustavat-sivulla Uusi toimitustapa -painiketta

  4. Anna toimitustavalle nimi ja klikkaa Ok

  5. Valitse Shipit-kohdassa alasvetovalikosta se Shipit-toimitustapa jota haluat käyttää tässä toimituksessa. Shipit-Toimitustavat latautuvat Shipitistä automaattisesti, tällä hetkellä kerran päivässä aamuisin.

Tutustu lisää Johkun kattaviin Shipit ohjeisiin!

Ohjeet

  • Jos haluat laskutusasiakkaaksemme, lähetä s-postilla laskutustietotosi osoitteeseen asiakaspalvelu at shipit.fi ja kerro meille yrityksesi nimi ja yhteyshenkilön nimi, y-tunnus, puhelinnumero. Laskutustapana toimii verkkolaskutus sekä PDF-lasku sähköpostitse.

  • Mikäli käytät Shipit integraatiota verkkokaupassasi, tulee sinun hakea laskutusasiakkaaksi tai tallettaa saldoa Shipitin lompakkoon.

  • Lue lisää maksutavoistamme

Kun suunnittelet verkkokauppasi toimitustapoja, tärkeää on löytää tasapaino nopeuden, kustannustehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden välillä. Me autamme sinua ymmärtämään, mitkä toimitustavat sopivat parhaiten eri tuotekategorioille ja asiakassegmenteille, tarjoten samalla kilpailukykyiset hinnat ja joustavat toimitusvaihtoehdot. Tutustu artikkeliimme toimitustapojen hinnoittelusta, ja varmista, että verkkokauppasi palvelut täyttävät sekä sinun että asiakkaidesi tarpeet optimaalisesti!

Toimitustapojen hinnoittelu verkkokaupassa

Voit tarkastella eri kuljetusyhtiöiden hintoja suoraan lähetystyökalustamme.

Yrityslähettäjänä, muista rekisteröityä ensin yritysasiakkaaksi, jotta saat laskurista esille yrityksille suunnatut hinnat sekä palvelut.

Jos olet aktiivisempi lähettäjä, olethan suoraan yhteydessä myyntiimme myynti(at)shipit.fi tai jätä yhteydenottopyyntö.

Käytössäsi ovat joko Shipitin ennakkoon neuvotellut kuljetussopimukset tai voit hyödyntää omia kuljetussopimuksiasi. Voit myös yhdistellä omia ja Shipitin sopimuksia; ilmoita vain oma sopimuksesi Shipitin asiakaspalveluun ja valitse lisäksi muita kuljetusyhtiöitä käyttäen Shipitin lisäosaa.

Oletko verkkokauppias, joka haluaa laajentaa toimituksia ulkomaille? Shipit tarjoaa neuvoja pakettien lähettämiseen Suomen rajojen ulkopuolelle! Opastamme sinua valitsemaan oikeat kuljetusvaihtoehdot, hallitsemaan tullaukseen liittyvät yksityiskohdat ja löytämään kustannustehokkaat ratkaisut kansainväliseen myyntiin. Tutustu vinkkeihimme ja tee verkkokauppasi maailmanlaajuisesta toiminnasta sujuvaa ja vaivatonta.

Paketin lähetys ulkomaille

Tutustu myös:

Maksutapana laskutus

Jos peruttava palvelu ei sisällä noutoa, lähetys ei siirry laskutettavaksi ennen kuin kuljetusyhtiö on vastaanottanut sen.

Sen sijaan, jos kyseessä on noudollinen palvelu, kuten UPS:n. GLS:n tai rahtilähetyksen tapauksessa, lähetys tulee perua asiakaspalvelun kautta (chatin, puhelimen tai sähköpostin avulla). Näin varmistetaan, että kuljetusyhtiö ei tule noutamaan lähetystä turhaan. Nämä lähetykset aktivoituvat myös automaattisesti laskulle, ja niiden perumiseen vaaditaan rivin mitätöinti.

Maksutapana lompakko

Jos peruutat palvelun, joka ei sisällä noutoa, ja osoitekorttia ei aktivoida kuljetusyhtiön toimesta, palautuu maksamaasi summa automaattisesti lompakkoosi osoitekortin vanhentumisen jälkeen. Tähän prosessiin voi kuitenkin liittyä viivettä. Jos haluat nopeuttaa summan palautusta, voit pyytää sitä suoraan asiakaspalvelustamme, joka on tavoitettavissa chatin, puhelimen tai sähköpostin kautta.

Jos kyseessä on noutoa sisältävä palvelu, kuten UPS, GLS tai rahtilähetys, lähetys on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta estetään turha nouto kuljetusyhtiön toimesta. Tällaisissa palveluissa maksamaasi summaa ei myöskään palauteta automaattisesti lompakkoosi.

Maksutapana kertamaksu

Kaikki lähetykset on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta voimme palauttaa maksun ja tarvittaessa peruuttaa noudon. Maksu palautetaan yleensä suoraan sillä maksutavalla, jolla se on alun perin suoritettu.

Ota yhteyttä ja kysy lisää kattavista toimitustavoista verkkokauppaasi!

Ota yhteyttä ja kysy lisää kattavista toimitustavoista verkkokauppaasi!

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme! Palvelumme arkisin klo 9-16 ja vastaamme sinulle viimeistään seuraavana työpäivänä.

general.nothing-found
1

Verkkokaupan starttipaketti

Haluatko ottaa verkkokauppasi logistiikan haltuun heti alusta alkaen? Shipit.fi:n verkkokauppiaan starttipaketti tarjoaa sinulle olennaiset neuvot ja työkalut tehokkaaseen logistiikkaan. Saat tietoa siitä, kuinka valita oikeat kuljetuspalvelut, optimoida toimituskustannukset, aloittaa ulkomaankaupan ja tarjota asiakkaille parhaan mahdollisen toimituskokemuksen. Anna meidän auttaa sinua luomaan saumaton logistiikkaprosessi, joka tekee vaikutuksen asiakkaisiin ja pitää verkkokauppasi kasvussa. Tutustu Shipit.fi:n verkkokauppiaan starttipakettiin ja ota logistiikka hallintaan helposti ja sujuvasti!

Lue lisää
1

Verkkokauppa

Shipit verkkokauppa

Hankit helposti osoitetarrat, tarratulostimet ja muut tarpeelliset tuotteet pakettien lähettämiseen verkkokaupastamme.

Kurkkaa kauppaan