Johku Johku | Shipit.fi | Shipit
Integrations

Johku

Johku is a seamless omnichannel solution that allows you to sell your products and services not only in your own and your partners' physical stores and online shops but also on some of the world’s largest sales channels.

Johku

Johku is a versatile and rapidly growing commerce platform, enabling businesses to sell products and services seamlessly across multiple channels.

Sell with Johku and Benefit from Shipit’s Extensive Delivery Network

With Johku, you can sell physical products as well as time-based products in both online stores and brick-and-mortar locations. As a merchant, you gain access to Shipit’s wide range of delivery options and all Johku features without fixed costs—you only pay for completed sales, with no monthly fees or hidden charges.

Shipit – One of Finland’s Most Comprehensive Shipping Management Systems

Shipit is one of Finland’s most extensive shipping management systems, offering a complete delivery service without requiring your own carrier contract numbers. You can also use Shipit for offline orders and B2B shipments.

No monthly fees—you only pay for the shipments you make!

1

Shipit for ecommerce

Shipit integration features for Johku merchants

  • You only pay for completed shipments

  • Address label printing and EDI shipments

  • Bulk printing of address labels

  • Online store customer returns

  • Shipments to parcel lockers and pickup points

  • The most extensive network of pickup points in Finland

  • Door-to-door services, courier services, and express shipments

  • Combine multiple online stores into one invoice

  • Competitive prices even for larger shippers

  • As a billing customer, get all transport services conveniently on a single invoice

  • Clear order history and address book

  • Import and export freight

  • Usage of own carrier contracts

1

Yksi ilmainen rekisteröityminen

Kattavat toimitustavat kotimaassa ja ulkomaille

Yhdellä ilmaisella rekisteröitymisellä saat käyttöösi mm. Postin, Postnordin, Matkahuollon, DB Schenkerin ja UPS:n palvelut.

Shipitin helpon integraation avulla tarjoat asiakkaillesi kattavimman noutopiste- sekä pakettiautomaattiverkoston kotimaassa ja ulkomaille ilman kiinteitä kuukausimaksuja tai piilokuluja - maksat vai tehdyistä lähetyksistä.

Shipit palvelee eri kokoisia verkkokauppoja ja Shipitin avulla lähetät niin pienet paketit kuin suuret lavat / rahdit joko Shipitin valmiiksi neuvotteluilla kuljetussopimuksilla tai omia kuljetussopimuksia käyttäen.

Rekisteröidy yrityskäyttäjäksi
1

Johku

Shipit integraatio on erittäin helppo ottaa käyttöön Johkussa

Shipit rekisteröityminen ja kytkeminen Johkuun

  1. Rekisteröidy Shipit-palveluun

  2. Kopioi Shipitin Oma tili -sivulta API-avaimet ja liitä ne Johkuun Shipit-asetukset -välilehdelle (Asetukset > Toimitustavat > Asetukset)

  3. Klikkaa Toimitustavat-sivulla Uusi toimitustapa -painiketta

  4. Anna toimitustavalle nimi ja klikkaa Ok

  5. Valitse Shipit-kohdassa alasvetovalikosta se Shipit-toimitustapa jota haluat käyttää tässä toimituksessa. Shipit-Toimitustavat latautuvat Shipitistä automaattisesti, tällä hetkellä kerran päivässä aamuisin.

Tutustu lisää Johkun kattaviin ohjeisiin https://helpdesk.johku.com/fi/category/toimitustavat-1aw4fgh/

  • Jos haluat laskutusasiakkaaksemme, lähetä s-postilla laskutustietotosi osoitteeseen asiakaspalvelu at shipit.fi ja kerro meille yrityksesi nimi ja yhteyshenkilön nimi, y-tunnus, puhelinnumero. Laskutustapana toimii verkkolaskutus sekä PDF-lasku sähköpostitse.

  • Mikäli käytät Shipit integraatiota verkkokaupassasi, tulee sinun hakea laskutusasiakkaaksi tai tallettaa saldoa Shipitin lompakkoon.

  • Lue lisää maksutavoistamme: https://www.shipit.fi/palvelut/ohjeet/kayttoohjeet/maksutavat

Kun suunnittelet verkkokauppasi toimitustapoja, tärkeää on löytää tasapaino nopeuden, kustannustehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden välillä. Me autamme sinua ymmärtämään, mitkä toimitustavat sopivat parhaiten eri tuotekategorioille ja asiakassegmenteille, tarjoten samalla kilpailukykyiset hinnat ja joustavat toimitusvaihtoehdot. Tutustu artikkeliimme toimitustapojen hinnoittelusta, ja varmista, että verkkokauppasi palvelut täyttävät sekä sinun että asiakkaidesi tarpeet optimaalisesti!

Toimitustapojen hinnoittelu verkkokaupassa

Esimerkkihinnastot

Jos olet aktiivisempi lähettäjä niin olethan suoraan yhteydessä myyntiimme myynti(at)shipit.fi tai jätä yhteydenottopyyntö.

Käytössäsi ovat joko Shipitin ennakkoon neuvotellut kuljetussopimukset tai voit hyödyntää omia kuljetussopimuksiasi. Voit myös yhdistellä omia ja Shipitin sopimuksia; ilmoita vain oma sopimuksesi Shipitin asiakaspalveluun ja valitse lisäksi muita kuljetusyhtiöitä käyttäen Shipitin lisäosaa.

Oletko verkkokauppias, joka haluaa laajentaa toimituksia ulkomaille? Shipit tarjoaa neuvoja pakettien lähettämiseen Suomen rajojen ulkopuolelle! Opastamme sinua valitsemaan oikeat kuljetusvaihtoehdot, hallitsemaan tullaukseen liittyvät yksityiskohdat ja löytämään kustannustehokkaat ratkaisut kansainväliseen myyntiin. Tutustu vinkkeihimme ja tee verkkokauppasi maailmanlaajuisesta toiminnasta sujuvaa ja vaivatonta.

Paketin lähetys ulkomaille

Tutustu myös:

Ulkomaankauppa ja alv.

Proforma- ja kauppalasku

Eori

Vientiselvitys

Maksutapana laskutus

Jos peruttava palvelu ei sisällä noutoa, lähetys ei siirry laskutettavaksi ennen kuin kuljetusyhtiö on vastaanottanut sen.

Sen sijaan, jos kyseessä on noudollinen palvelu, kuten UPS:n. GLS:n tai rahtilähetyksen tapauksessa, lähetys tulee perua asiakaspalvelun kautta (chatin, puhelimen tai sähköpostin avulla). Näin varmistetaan, että kuljetusyhtiö ei tule noutamaan lähetystä turhaan. Nämä lähetykset aktivoituvat myös automaattisesti laskulle, ja niiden perumiseen vaaditaan rivin mitätöinti.

Maksutapana lompakko

Jos peruutat palvelun, joka ei sisällä noutoa, ja osoitekorttia ei aktivoida kuljetusyhtiön toimesta, palautuu maksamaasi summa automaattisesti lompakkoosi osoitekortin vanhentumisen jälkeen. Tähän prosessiin voi kuitenkin liittyä viivettä. Jos haluat nopeuttaa summan palautusta, voit pyytää sitä suoraan asiakaspalvelustamme, joka on tavoitettavissa chatin, puhelimen tai sähköpostin kautta.

Jos kyseessä on noutoa sisältävä palvelu, kuten UPS, GLS tai rahtilähetys, lähetys on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta estetään turha nouto kuljetusyhtiön toimesta. Tällaisissa palveluissa maksamaasi summaa ei myöskään palauteta automaattisesti lompakkoosi.

Maksutapana kertamaksu

Kaikki lähetykset on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta voimme palauttaa maksun ja tarvittaessa peruuttaa noudon. Maksu palautetaan yleensä suoraan sillä maksutavalla, jolla se on alun perin suoritettu.

Ota yhteyttä ja kysy lisää kattavista toimitustavoista verkkokauppaasi!

Ota yhteyttä ja kysy lisää kattavista toimitustavoista verkkokauppaasi!

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme! Palvelumme arkisin klo 9-16 ja vastaamme sinulle viimeistään seuraavana työpäivänä.

general.nothing-found
1

Verkkokaupan starttipaketti

Haluatko ottaa verkkokauppasi logistiikan haltuun heti alusta alkaen? Shipit.fi:n verkkokauppiaan starttipaketti tarjoaa sinulle olennaiset neuvot ja työkalut tehokkaaseen logistiikkaan. Saat tietoa siitä, kuinka valita oikeat kuljetuspalvelut, optimoida toimituskustannukset, aloittaa ulkomaankaupan ja tarjota asiakkaille parhaan mahdollisen toimituskokemuksen. Anna meidän auttaa sinua luomaan saumaton logistiikkaprosessi, joka tekee vaikutuksen asiakkaisiin ja pitää verkkokauppasi kasvussa. Tutustu Shipit.fi:n verkkokauppiaan starttipakettiin rekisteröitymällä yritysasiakkaaksi ja ota logistiikka hallintaan helposti ja sujuvasti!

Rekisteröidy yritysasiakkaaksi