Finqu Finqu | Shipit.fi | Shipit
Integrations

Finqu

Finqu is a Finnish e-commerce platform that provides users with comprehensive tools for setting up and managing an online store. The platform is specifically designed to simplify e-commerce management for both beginners and experienced entrepreneurs. Finqu supports multiple sales channels and integrations, making it an ideal solution for those looking to expand their sales both domestically and internationally.

Finqu

Shipit-Shipping methods to Finqu-ecommerce

Activating Shipit for Finqu – Quick and Seamless Integration

Shipit can be easily activated using ready-made applications, requiring just a few clicks. The system integrates seamlessly with order management functions, making it effortless to create various packages, shipments, and shipping labels.

For international deliveries, Shipit works in combination with Finqu’s Packing Assistant and Shipit’s price search, ensuring that you always get the correct shipping price for your orders.

How to Activate Shipit for Your Store

1️⃣ Choose a Payment Method to activate your API credentials.
2️⃣ Register for Shipit directly from Finqu’s admin panel, or sign up as a business via Shipit’s website.
3️⃣ Add your API credentials under My Account > API in your Finqu store settings.

Using Your Own Customer Numbers

Finqu users can also use their own carrier contract numbers within Shipit. If you wish to use your own agreements, please log in to Shipit portal for activation.

1

Shipit for e-commerce

Shipit integration features for Finqu merchants

  • You only pay for completed shipments

  • Address label printing and EDI shipments

  • Bulk printing of address labels

  • Online store customer returns

  • Shipments to parcel lockers and pickup points

  • The most extensive network of pickup points in Finland

  • Door-to-door services, courier services, and express shipments

  • Combine multiple online stores into one invoice

  • Competitive prices even for larger shippers

  • As a billing customer, get all transport services conveniently on a single invoice

  • Clear order history and address book

  • Import and export freight

  • Use of customer numbers from your own transport companies

1

Yksi ilmainen rekisteröityminen

Kattavat toimitustavat kotimaassa ja ulkomaille

Yhdellä ilmaisella rekisteröitymisellä saat käyttöösi mm. Postin, Postnordin, Matkahuollon, DB Schenkerin ja UPS:n palvelut.

Shipitin helpon integraation avulla tarjoat asiakkaillesi kattavimman noutopiste- sekä pakettiautomaattiverkoston kotimaassa ja ulkomaille ilman kiinteitä kuukausimaksuja tai piilokuluja - maksat vai tehdyistä lähetyksistä.

Shipit palvelee eri kokoisia verkkokauppoja ja Shipitin avulla lähetät niin pienet paketit kuin suuret lavat / rahdit joko Shipitin valmiiksi neuvotteluilla kuljetussopimuksilla tai omia kuljetussopimuksia käyttäen.

Rekisteröidy yrityskäyttäjäksi

  • Jos haluat laskutusasiakkaaksemme, lähetä s-postilla laskutustietotosi osoitteeseen asiakaspalvelu at shipit.fi ja kerro meille yrityksesi nimi ja yhteyshenkilön nimi, y-tunnus, puhelinnumero. Laskutustapana toimii verkkolaskutus sekä PDF-lasku sähköpostitse.

  • Mikäli käytät Shipit integraatiota verkkokaupassasi, tulee sinun hakea laskutusasiakkaaksi tai tallettaa saldoa Shipitin lompakkoon.

  • Lue lisää maksutavoistamme: https://www.shipit.fi/palvelut/ohjeet/kayttoohjeet/maksutavat

Kun suunnittelet verkkokauppasi toimitustapoja, tärkeää on löytää tasapaino nopeuden, kustannustehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden välillä. Me autamme sinua ymmärtämään, mitkä toimitustavat sopivat parhaiten eri tuotekategorioille ja asiakassegmenteille, tarjoten samalla kilpailukykyiset hinnat ja joustavat toimitusvaihtoehdot. Tutustu artikkeliimme toimitustapojen hinnoittelusta, ja varmista, että verkkokauppasi palvelut täyttävät sekä sinun että asiakkaidesi tarpeet optimaalisesti!

Toimitustapojen hinnoittelu verkkokaupassa

Esimerkkihinnastot

Jos olet aktiivisempi lähettäjä niin olethan suoraan yhteydessä myyntiimme myynti(at)shipit.fi tai jätä yhteydenottopyyntö.

Käytössäsi ovat joko Shipitin ennakkoon neuvotellut kuljetussopimukset tai voit hyödyntää omia kuljetussopimuksiasi. Voit myös yhdistellä omia ja Shipitin sopimuksia; ilmoita vain oma sopimuksesi Shipitin asiakaspalveluun ja valitse lisäksi muita kuljetusyhtiöitä käyttäen Shipitin lisäosaa.

Oletko verkkokauppias, joka haluaa laajentaa toimituksia ulkomaille? Shipit tarjoaa neuvoja pakettien lähettämiseen Suomen rajojen ulkopuolelle! Opastamme sinua valitsemaan oikeat kuljetusvaihtoehdot, hallitsemaan tullaukseen liittyvät yksityiskohdat ja löytämään kustannustehokkaat ratkaisut kansainväliseen myyntiin. Tutustu vinkkeihimme ja tee verkkokauppasi maailmanlaajuisesta toiminnasta sujuvaa ja vaivatonta.

Paketin lähetys ulkomaille

Tutustu myös:

Ulkomaankauppa ja alv.

Proforma- ja kauppalasku

Eori

Vientiselvitys

Maksutapana laskutus

Jos peruttava palvelu ei sisällä noutoa, lähetys ei siirry laskutettavaksi ennen kuin kuljetusyhtiö on vastaanottanut sen.

Sen sijaan, jos kyseessä on noudollinen palvelu, kuten UPS:n. GLS:n tai rahtilähetyksen tapauksessa, lähetys tulee perua asiakaspalvelun kautta (chatin, puhelimen tai sähköpostin avulla). Näin varmistetaan, että kuljetusyhtiö ei tule noutamaan lähetystä turhaan. Nämä lähetykset aktivoituvat myös automaattisesti laskulle, ja niiden perumiseen vaaditaan rivin mitätöinti.

Maksutapana lompakko

Jos peruutat palvelun, joka ei sisällä noutoa, ja osoitekorttia ei aktivoida kuljetusyhtiön toimesta, palautuu maksamaasi summa automaattisesti lompakkoosi osoitekortin vanhentumisen jälkeen. Tähän prosessiin voi kuitenkin liittyä viivettä. Jos haluat nopeuttaa summan palautusta, voit pyytää sitä suoraan asiakaspalvelustamme, joka on tavoitettavissa chatin, puhelimen tai sähköpostin kautta.

Jos kyseessä on noutoa sisältävä palvelu, kuten UPS, GLS tai rahtilähetys, lähetys on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta estetään turha nouto kuljetusyhtiön toimesta. Tällaisissa palveluissa maksamaasi summaa ei myöskään palauteta automaattisesti lompakkoosi.

Maksutapana kertamaksu

Kaikki lähetykset on peruttava asiakaspalvelun kautta (chat, puhelin, sähköposti), jotta voimme palauttaa maksun ja tarvittaessa peruuttaa noudon. Maksu palautetaan yleensä suoraan sillä maksutavalla, jolla se on alun perin suoritettu.

Ota yhteyttä ja kysy lisää kattavista toimitustavoista verkkokauppaasi!

Ota yhteyttä ja kysy lisää kattavista toimitustavoista verkkokauppaasi!

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme! Palvelumme arkisin klo 9-16 ja vastaamme sinulle viimeistään seuraavana työpäivänä.

general.nothing-found
1

Verkkokaupan starttipaketti

Haluatko ottaa verkkokauppasi logistiikan haltuun heti alusta alkaen? Shipit.fi:n verkkokauppiaan starttipaketti tarjoaa sinulle olennaiset neuvot ja työkalut tehokkaaseen logistiikkaan. Saat tietoa siitä, kuinka valita oikeat kuljetuspalvelut, optimoida toimituskustannukset, aloittaa ulkomaankaupan ja tarjota asiakkaille parhaan mahdollisen toimituskokemuksen. Anna meidän auttaa sinua luomaan saumaton logistiikkaprosessi, joka tekee vaikutuksen asiakkaisiin ja pitää verkkokauppasi kasvussa. Tutustu Shipit.fi:n verkkokauppiaan starttipakettiin rekisteröitymällä yritysasiakkaaksi ja ota logistiikka hallintaan helposti ja sujuvasti!

Rekisteröidy yritysasiakkaaksi