Etsimme nyt rautaiseen logistiikka-alan asiakaspalveluumme lisäkäsiä, oletko sinä yksi heistä? EDIT: haku on päättynyt
Onko kuljetusala tuttu ja olet sanavalmis ja myyjähenkinen luonne, joka ei pelkää työntää käsiään saveen ja antamaan kaikkensa asiakkaan pakettien ja lähetyksien eteen? Asiakaspalvelutilanteessa sormi ei mene suuhun, vaan pystyt asioimaan ammattitaitoisesti asiakkaiden kanssa niin puhelimitse, sähköpostitse kuin chatissakin?
Jos tässä kohtaa nyökkäsit tai mietit, että vau tässä on tuleva työpaikkani, kannattaa sinun lukea hakemus loppuun ja laittaa meille viestiä 14.2.2023 mennessä osoitteeseen careers (at) shipit.fi.
Asiakaspalvelumme on tunnetusti yksi Suomen parhaista ja haluammekin pitää yllä tätä laatua, meillä asiakkaamme arvostavat niin palveluitamme kuin saamaansa asiakaspalvelua.
Työtehtäväsi painottuvat kokonaisuudessaan monikanavaiseen asiakaspalveluumme, mutta sinussa piilee loistava taito kuunnella asiakasta ja hänen tarpeitaan ja myydä hänelle tarvittaessa lisää kattavia palveluitamme. Uusiasiakashankintaa sinun ei tarvitse tehdä, sillä sen hoitaa meidän tehokas markkinointitiimimme, sinä vain palvelet niin nykyisiä kuin uusia asiakkaitamme reippaasti ja tehokkaasti luoden samalla asiakkaalle tarpeen ostaa lisää palveluitamme.
Viime vuosien hyvä kasvuvauhti on luonut meille upean mahdollisuuden kansainvälisille markkinoille ja olemmekin jo lanseeranneet ensimmäisen ulkomaan pisteemme länsinaapuriimme Ruotsiin. Tämä tarkoittaa sitä, että olet valmis palvelemaan asiakkaitamme sujuvan suomen kielen lisäksi myös englanniksi ja ehkä jopa ruotsiksi. Ruotsin kielen taidon katsomme suureksi lisäeduksi.
Töitä meillä tehdään 37,5 h /viikko ja etätöiden lisäksi asiakaspalvelu tapaa kerran viikossa Lahden officella, joka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä ihan rautatieaseman vieressä. Myös perehdytysjakso tullaan suorittamaan kokonaisuudessaan Lahdessa, joten olet valmis matkustamaan alkuun päivittäin officelle ja oppimaan uutta logistiikka-alan ihmeellisestä maailmasta.
Tässä vielä listattuna ominaisuuksia mitä sinulta kaipaamme:
Erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja asiakaspalvelu- & myyntihenkisyyttä
Monikanavaisen asiakaspalvelun aiempaa kokemusta
Suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitamista
Ymmärrystä logistiikka-alasta sekä ehkä jopa aikaisempaa kokemusta kuljetusalalta
Ongelmanratkaisukykyä
Itseohjautuvuutta, proaktiivisuutta ja kykyä kantaa vastuuta
Paineensietokykyä
Tiimityötaitoja
Perus IT-taitoja (kyllä, osaat avata koneen ja käyttää perusohjelmia)
Eduksi näemme myös
Ruotsin kielen kirjallista sekä suullista osaamista
Aikaisempaa kokemusta verkkokaupoista
Aiempaa kokemusta myyntityöstä
Ja tottakai ne the jutut miksi sinun tulee valita meidät tulevaksi työpaikaksesi:
Yrityksenä emme ole kaavoihin kangistunut
Meille on tärkeää, että töissä viihdytään
Tarjoamme työn suhteen paljon vapauksia, mutta se edellyttää myös vastuunkantoa
Työtehtävät ovat haastavia ja pääset kehittämään omaa sekä tiimin tekemistä
Tuemme ja autamme toisiamme
Etätyömahdollisuus (perehdytys tapahtuu Lahden konttorilla)
Mahdollisuus oppia, kehittyä ja kehittää
Mukavat työkaverit
Huikeat liikuntaedut
Kilpailukykyinen palkka
Noniin, nyt on siis aika avata sähköposti ja kirjoittaa osoiteriville careers (at) shipit.fi ja otsikoksi passaa ihan vain työhakemus Shipitin asiakaspalveluun. Kirjoita meille avoimin sanoin miksi olisit meidän kehitystarinan seuraava avainhenkilö ja liitä mukaan CV:si sekä palkkatoiveesi. Kaikki tämä viimeistään 14.2.2023 mennessä. Haastattelun osuessa kohdalle olemme sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä luettuamme hakemuksesi.
Ole nopea, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Tässä muutama linkki, josta pääset tutustumaan yritykseemme:
Shipitin tukemat kuljetusyhtiöt
Palvelumme yrityksille, verkkokaupoille ja yksityishenkilöille
Testaa lähetyslaskuriamme